Йога препоръки:

  • Желателно е, преди да дойдете на йога да не сте се хранили обилно 3-4 часа, допустима е лека храна, плодове, чайчета
  • Погрижете се за своето и на другите спокойствие, посветете изцяло това време лично на себе си – изключете мобилния си телефон (вибрация и звук), махнете часовника (точно тук не ви е нужен), всички бижута, които биха ви пречили
  • Изпълнявайте упражненията (асаните), така че да ви бъде комфортно и приятно, не напрягайте тялото и ума си повече от колкото ви позволяват възможностите в тази практика (ще откриете, че всеки път тялото и умът ви са различни и с различни възможности)
  • Не се къпете поне 1 час след практиката (по време на практиката се акумулира енергия)
  • Носете си удобни дрехи, които да не ви стягат и да не ограничават движенията ви
  • По време на първите дни от месечния цикъл, пропускайте обърнатите и силовите пози (преподавателят винаги предупреждава)
  • Носете си връхна дреха, която да можете да събличате и обличате (по време на реласкациите и медитациите е нужно, защото тялото се отпуска, жизнените процеси в тялото се свеждат до минимум)
  • За да запазите ефекта максимално дълго, поне час след йога не правете динамични и силно натоварващи движения
  • Позитивното изследователско  отношение е винаги предимство, ще се наслаждавате на прекрасните промени, които с всеки следващ път стават все повече
  • За да постигнете наистина трайни резултати практикувайте редовно, добавете йога практиката си в своя график, нека тя се превърне във времето, което посвещавате лично на себе си
  • Не се колебайте да задавате своите въпроси към йога преподавателя, преди и след практиката, но не го правете по време на практиката, това нарушава общия поток на заниманието